Skip links

אטרקציות ופעילויות לקייטנות קיץ

כיצד מוצאים אטרקציות ופעילויות לקייטנות הכי מעניינות, הכי שוות, הכי מרתקות . כל שנה האתגר עולה שרכזי קייטנות צריכים לגוון ולהתחדש. סקירה קצרה על האטרקציות החמות לקייטנות ומגוון פתרונות ביטוח מזון והפעלות רבות שיגוונו לילדים את השגרה היומיומית.

שביל הידע במדבר

הינו פרויקט חדשני לקידום תיירות בדואית ברמת הנגב, שהינו חלק ממגמה עולמית של פיתוח “תיירות קהילתית”. המהווה חלק מאסטרטגיה של מיתוג אזור הר הנגב תחת הסלוגן:” “The Friendly Desert.בין באר שבע למצפה רמון, מחכה לכם חוויה חקלאית מיוחדת בשביל הידע במדבר, המזמין אתכם להכיר את הנגב מזווית קצת אחרת.הפרוייקט הוקם בזכותם של דורית קוראין ונורית גיא, חברה המתמחה בניהול תוכן ואירועי תיירותבמסגרת שיתוף הפעולה הוקמה שלוחת “שביל הידע הבדואי”, הנוסף לפרוייקטים “שביל הידע החקלאי” ו”שביל הידע הסולרי”, שבמסגרתם חושפים תחומי ידע שונים בפעילויות “שביל הידע במדבר”.מטרות הפרוייקט:הנגשת התיירות הבדואית ברמת הנגב בשיתוף פעולה עם חברת “נגב ברמה אחרת”.הפעלת מוקד מידע והזמנות טלפוני ואינטרנטי, עבור יזמים בדואים ליווי ותיאום צמוד עם יזמי תיירות מהמגזר הבדואי בנגב.

img

פארק SkyTown ההרפתקאות TLV

המתקן משלב למעלה מ 120 אלמנטים שונים, אשר מספקים שעות של חוויה למבקר באתר ומכיל כ-120 מבקרים בו זמנית.

המתקן מורכב מארבעה מפלסים בגובה 24 מטרים וקומת הקרקע המיועדת לילדים החל מגובה מטר ועד 1.40 מטר בלבד.

עלייה לקומות העליונות היא מגובה 1.25 מטר (בליווי מבוגר בלבד!), מ-1.40 מטר ניתן לעלות על המתקן בחופשיות ללא מלווה בהתאם להוראות הבטיחות.

לכל הפרטים הנוספים פארק skytown לחצו כאן.

SkyTown TLV

בבוש “שיווק כל”

בבבוש “שיווק כל” אפשרי למצוא הכול לגני ילדים, חומרי יצירה לקייטנות, מוסדות חינוך ולמשרד.חומרי יצירה לגני ילדים, פסטלים, קרפים, ניירות מסוגים שונים, בריסטולים לבנים / שחורים צבעוניים בגדלים שונים, סול, דבקים שונים (דבקי U / דבק פלסטי), לורדים, צבעי מים, מספרי גננות, מספריים רגילים, שקף לצילום, בד לבד, למינציה, ניירות צילום, קלסרים, מוצרי חיתוך, מדפסות, טונרים, סלוטייפ, מדבקות בכל הצורות והפרצופים, צבעי גואש, צבעי פנדה, סקוטשים, צלופנים, צבעי ידיים, סיכות נעיצה, כדור קלקר, פלסטלינה ועוד הרבה מעברבבוש מחלקת הזמנת – מטפלים בכל הזמנה במהירות ומשתדלים לספק את המוצרים בזמן הקצר ביותר.נשמח לעמוד לרשותכם!שרות הוא הדגל שלנו – אצלנו הלקוח מעל הכול.

img

אשר לוי סוכנות לביטוח

דאגתם למקום, לפעילויות, לאוכל ולשיווק של הקייטנה, אבל מה עם הביטוח? האם וידאתם שהוא עונה על כל הצרכים שלכם? שאלנו את סוכן הביטוח אשר לוי המתמחה בביטוחי קייטנות ומסגרות חינוכיות, מה חשוב לדעת ולבדוק כשבוחרים ביטוח לקייטנה.

כל מה שחשוב שתדעו!

ה’אני מאמין’ של הסוכנות:

לספק מעטפת ביטוחית המאפשרת לכל לקוח לבחור את המענה המתאים לו, תוך קבלת ייעוץ מקצועי ומיטבי המותאם אישית לצרכיו הייחודיים.בזכות פתרונות הביטוח הייחודיים הנתפרים על ידי אשר לוי לקבוצות ייחודיות ובזכות הפיכתו לאחד מהסוכנים המובילים בישראל בייעוץ מקצועי ובביטוח

לקייטנות, לגננות, לגני ילדים, ולמשפחתונים הסוכנות זוכה למוניטין רב.מעטפת ביטוחית אטרקטיבית הכוללת ביטוחי ילדים, תוכניות פנסיה, בריאות וחיים מיוחדות.

img

החוברות המיוחדות שלנו

אנו גאים להציג סדרת חוברות צביעה מיוחדות. חוברות המשלבות את חווית הצביעה, ביחד עם טכנולוגיה ייחודית, בה רואים את הדמויות שייצרנו יוצאות מהמסך, ואנו יכולים ללטף אותם.

אתם תראו את החיות שצבעתם מתעוררות לתחייה, ונעות ברחבי המסך.יוצאות מהמסך, ואתם יכולים ללטף את הדמויות מהמסך, ולתת להם לעלות על היד.

מדוע חוברות אלו הפכו ללהיט?

חוברות אלו הפכו ללהיט, משום שהן הופכות את חוברת הצביעה, למשחק שנותן לילדים שעות רבות של הנאה. הילדים צופים על המסך ב”סרט” שצבעו בעצמם. הילדים מרגישים כמו בפינת חי: ללטף וללטף את דמויות תלת המימד שצבעו הילדים.

img

“קוביות”

מטרתינו לחבר ולגבש בין אנשים דרך המשחק, שיתוף פעולה והנאה.”קוביות” מתמחה בבניית משחקי עץ בעבודת יד, בעזרתם יצרנו מגוון פעילויות חברתיות ומהנות לאירועים.

מתוך הפעילויות שלנו לקייטנות:

פעילות קוביות קלאסית הפנינג משחקי חברה ענקיים מעץ – פעילות ערכית ומהנה!מתאים למספר רב של משתתפים!ההנאה מובטחת!

משחקי ענק

גמיגו

הינה החברה המובילה בארץ בפיתוח וייצור ערכות איכותיות לבניית עפיפונים

לנו בגמיגו אוסף עפיפוניי התצוגה הגדול בארץ, בין העפיפונים המפורסמים שלנו נחש קוברה – 45 מטרים, עפיפון ה “תמי” – 25 מטרים, הלוויתן – 12 מטרים ועוד רבים ויפים כמו הצפרדע, הליצן,…ועוד. . . שיסדרו לכם שמיים מעופפים .

img

אניגמה:

חברת אניגמה, פיתחה וייצרה משחקי ענק ייחודיים. החברה מעבירה סדנאות גיבוש ברחבי הארץ, למגוון קהלים וגילאים. את החברה מנהל מיכה ויצמן. את הפעילויות, מעבירים צוות מדריכים מקצועיים, ומנוסים בהעברת סדנאות ופעילויות לקבוצות שונות ומגוונות.החברה מפתחת מעת לעת משחקים חדשים.על המשחקים:

המשחקים שפיתחה החברה, הינם משחקי ענק. חלקי המשחק גדולים במיוחד. אולם, חלקים אלו אינם כבדים. קל לשאת בקלות את המשחקים לכל מקום.

img

חברת א.ד.ר בטיחות בדרכים

אדם – דרך – רכב.חברת א.ד.ר בטיחות בדרכים הוקמה ע”י צוות מקצועי ופועלת משנת 2005.א.ד.ר מתאפיינת ביצירתיות ומקצועיות. ומאמינה בחינוך והסברה כחלק ממניעת תאונות דרכים .אנו מאמינים בעזרת הקניית ידע ומיומנות בקרב כלל משתמשי הדרך:

הולכי הרגל,רוכבי אופניים, נהגים ונוסעים ניתן למנוע תאונות דרכים, חיי אדם וסבל רב..חברת א.ד.ר בטיחות בדרכים רואה את החינוך לבטיחות בדרכים כערך עליון שמטרתו שמירה על חיי אדם, מניעת תאונות דרכים וחינוך להתנהגות בטיחותית, סובלנית ומכבדת את בני האדם ואת חוקי המדינה.

כל הפעילויות מאושרות ע”י משרד החינוך והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

img

SMART WOOD

סמרטווד הוקמה ב2013 ע”י גלי אשכול גוליגר, בוגרת לימודי הנחיית קבוצות ומשחקולוגיה.

לימוד חוויתי באמצעות כיף ומשחק, במטרה להעניק כלים פרקטיים לחיבור בין ילדים ואנשים בכל הגילאים, יצירת שיתופי פעולה, פיתוח חשיבה יצירתית וחדשנית, יכולת תכנון וחשיבה אסטרטגית, התמודדות עם אתגרים, ניצחון והפסד בכבוד ועוד.אנו מבטיחים לכם חוויה משחקית ייחודית עם[ ערך מוסף ערכי. העצמת חווית ההצלחה של כל המשתתפים ופיתוח מיומנויות מוטוריות, קוגניטיביות וחברתיות.גלי אשכול גוליגר- מייסדת ובעלים”כאם לארבעה ילדים חיפשתי תמיד דרכים להעניק לילדיי כישורי חיים ובטחון עצמי.

ליבי הלך בעקבות פתגם סיני עתיק שאומר:”תנו לאדם דג, והוא יהיה שבע לאותו יום. למדו אותו לדוג והוא יהיה שבע כל חייו”,

כך התחלתי לחפש דרכים לתת לילדי “חכה” והגעתי לעולם המשחקים באשר הם. גליתי את משחקי החשיבה מעץ ופשוט הכנסתי אותם לביתי. הילדים שתפו פעולה מיד ומאוד נהנו לשחק.המשחק קירב בנינו ואפשר לי, כאם, ללמוד המון על ילדיי ולתרגל איתם את מיומנויות חיים על-ידי המשחקים, ביתנו הפך למעין מועדון ילדים שמארח בכיף את ילדי המושב.גילינו להפתעתנו שהילדים מעדיפים לשחק במשחקים מיוחדים ומאתגרים מאשר להיות במחשב, או בטלפון. וכמובן תוך כדי הנאה ובילוי מפתחים כישורי חיים.

img

sky jump – רעננה – פארק טרמפולינות וטיפוס

Sky Jump הוא המקום המושלם ליום פעילות לקייטנה ומוסדות חינוך, המקום מעניק חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים, שנהנים מהמתקן המיוחד שנבנה עבורם.הפעילות משפרת את הכושר הגופני תוך כדי תנועה הנאה וכיף.Sky Jump להתעופף חופשי ובלי מגבלות.פארק הטרמפולינות Sky Jump הוא מתחם חדשני מהגדולים והמשוכללים ביותר בישראלבמתחם מתקני קפיצה מכל הסוגים, מגוון עצום של פעילויות, משחקים, אתגרים ועוד..

img

חברת פלונטר

מתמחה בסדנאות לקידום קשר בין אישי באמצעות משחקים וסדנאות לפיתוח ארגוני.כמו כן החברה עוסקת בהצלחה רבה בהפעלת סדנאות וימי כיף לקייטנות ובית הספר של הקיץ.אנו מעסיקים מדריכים בוגרים שצברו ניסיון רב ועברו הכשרה אצלנו להנחיית הסדנאות.הם עושים זאת לאורך שנים, עם סובלנות וחביבות, אהבה לילדים אוהבה למשחקים.

img

אניגמה:

חברת אניגמה, פיתחה וייצרה משחקי ענק ייחודיים. החברה מעבירה סדנאות גיבוש ברחבי הארץ, למגוון קהלים וגילאים. את החברה מנהל מיכה ויצמן. את הפעילויות, מעבירים צוות מדריכים מקצועיים, ומנוסים בהעברת סדנאות ופעילויות לקבוצות שונות ומגוונות.החברה מפתחת מעת לעת משחקים חדשים.על המשחקים:המשחקים שפיתחה החברה, הינם משחקי ענק. חלקי המשחק גדולים במיוחד. אולם, חלקים אלו אינם כבדים. קל לשאת בקלות את המשחקים לכל מקום.

img

מיני ישראל

פארק המיניאטורות מיני ישראל מזמין אתכם לצאת לסיור חוויתי בין כ-385 מודלים ממוזערים, חיים ונושמים של ישראל וכולל הדרכות, אטרקציות לילדים, ימי גיבוש ועוד מגוון פעילויות למשפחות, לבתי ספר ולקבוצות.המקום פתוח 364 ימים בשנה ומעבר למיקום האידאלי שלו, על אם הדרך בין תל אביב לירושלים, רק דקות ספורות מנתב”ג, הוא גם מציע חנייה בשפע, גישה נוחה לנחים, אווירה פסטורלית ושירות מקצועי של צוות ה”פארק”.בפארק פזורים מאות דגמים של מבנים ונופים בקנה מידה של 1:25, הכול חי ונושם עם מודלים דינאמיים המשלבים קולות וצלילים.בין המודלים וסביבם שזורות דמויות זעירות בסצנות שובות לב בגובה ממוצע של 7 ס”מ המתארות את ההווי, התרבות וחיי היומיום של התושבים בארץ והכול בתפאורה של צמחיה ננסית ארץ ישראלית אשר פותחה במיוחד עבור הפארק.החל משנת 2013 הרחיב ה”פארק” את חזונו ואת תחומי הפעילות שלו ויצר פלטפורמה חדשנית, מושקעת ויחידה מסוגה בארץ, המציעה לכם ליהנות ממגוון אפשרויות בילוי מיוחדות תחת קורת גג אחת.

כך שבין אם זה להיסחף בהופעה או לטייל בישראל הקטנה, בין אם זאת הפעם הראשונה או כבר הפעם המאה, תמיד תחכה לכם ב פארק חוויה חדשה.מאז פתיחתו לקהל בשנת 2002 התארחו בפארק למעלה מ- 4 מיליון מבקרים מהארץ ומהעולם. כולם הגיעו לאותו המקום, אך כל אחד מהם יצא עם חוויה מיוחדת ושונה לגמרי. הפארק הוא מרכז יחיד מסוגו בישראל המשלב שלושה עולמות תוכן במקום אחד, כך שכל ביקור בו הופך לזכרון יחיד במינו, . הפארק נמצא בלטרון על רקע נופיו עוצרי הנשימה של עמק איילון והוא משתרע על 60 דונמים מעוצבים הכוללים מגוון מתחמים מרשימים ביופיים, כל אחד מעולם תוכן אחר:אמפיתאטרון חדשני המכיל 1500 מקומות ישיבה, מצויד במערכות סאונד, תאורה ומולטימדיה מהמובילות בשוק המציע לכם ליהנות ממגוון הפקות מיוחדות והופעות מוזיקה איכותיות תחת המותג צוותא אמפי פארק.מגוון מתחמי אירועים המעוצבים ומותאמים לאירועים פרטיים או אירועים עסקיים, גדולים או אינטימיים, כגון: חתונות, ימי חברה, כנסים, השקות, הרצאות וכל אירוע אחר העולה בדמיונכם ותרצו שנגשים.

img

גמיגו

בגמיגו אוסף עפיפוניי התצוגה הגדול בארץבין העפיפונים המפורסמים שלנו נחש קוברה – 45 מטרים, עפיפון ה “תמי” – 25 מטרים, הלוויתן – 12 מטרים ועוד רבים ויפים כמו הצפרדע, הליצן,…ועוד. . . שיסדרו לכם שמיים מעופפים .

img

פאלקון לייזר אקסטרים

החברה שמעניקה את חווית לוחמה מקצועית בדרך לימודית המדמה לחימה בשדה קרב ללא הסיכונים והפגיעות הטמונים בכך. ובכך לקיים פעילויות גיבוש ימי כיף ומשחקי צוות משולבים בתוכן איכותי.לפאלקון לייזר אקסטרים שלושה מתחמי לוחמה רחבי ידיים:

מתחם לחימה בקריות I-WAYזירת הלחימה הגדולה בישראל, 2500 מטר של לוחמת שטח בנוי עם חנייה צמודה ומתחם פרטי לאירועים***

זירת לחימה ביד לשריון לטרון****הזירה היחידה בעולם הפועלת בלב מוזיאון מורשת פעיל המוקפת בטנקים וגי’פים ומטרתה להנגיש את האתר עבור הדור הצעיר ותיירים מחו”ל

בבילון פארק – מתחם אטרקציות והפעלות לילדים

בואו עוד היום לבלות בבילון פארק ולהנות מפעיליות ילדים שונות, משחקי וידאו ומתחמי ילדיםבבבילון פארק תוכלו להנות ממגוון רחב של אטרקציות לילדים, מתקני מיני לונה פארק מקורה, מכוניות מתנגשות, קרוסלות רכבות הרים, שולחנות משחק, סימולטורים, מיני באולינג, מכונות כרטיסים ועוד..

קייטרינג אמנות קולינארית

מתמחה באספקת ארוחות בתפריטי ילדים עבור קייטנות, צהרונים, גני ילדים ומסגרות נוספות.במטבח שלנו ממוקם במרכז תל אביב ופועל תחת רישיון יצרן, Haccp ו – Iso 9001בין עובדי החברה גם עובדים עם צרכים מיוחדים שאנו מעניקים להם את היכולת לעבוד ולהתקיים ולחיות חיים של כבוד ועצמאות.

קייטרינג מתמחה בהסעדה של ילדים צריך להיות ערוך ומוכן לתת שירות ברמה גבוהה ולכן אנו מצויידים בצי משאיות היוצאות לכל נקודה ובנוסף לרכבי גיבוי עבור כל תקלה כדי לתת את הפתרון הטוב ביותר בשטח.

את המזון המוכן ניתן לקבל חם או קר לפי הנוחות והאמצעים העומדים לרשותכם.

img

flip juggling – פליפ ג’אגלינג

אנחנו בפליפ ג’אגלינג נשמח להציע לכם מגוון סדנאות מיוחדות לקייטנה במחירים אטרקטיביים!

סדנאות קרקס- סדנאות של 45 דקות

מופע קצר שבו המדריך מסביר לילדים איך להשתמש בכל כלי, משתף את הילדים ומלהיב אותם.התנסות בכלים (חמישה סוגים שונים של כלים)הדרכה והכוונה של מדריך לכל קבוצה עם טיפים על כל הכליםשיחת סיכום והצגת הכלים ע”י המשתתפיםוהרחבת החשיבות של אימון על מנת להגיע למטרה ועל התגברות על קשיים.הסדנה מתאימה לכמות של 35 ילדים, ויכולה להתקיים במספר מוקדים במקביל.

img

לגעת בעץ

אנחנו בלגעת בעץ מאמינים שכל ילד יכול ליצור.כשילד יוצר הוא מרגיש הצלחה ורוכש בטחון עצמי.הוא משתמש ביכולת היצירה הטבעית שלו ומפתח אותה.הילד יוצר משהו משלו מעץ והוא שומר את היצירה וגאה בה.

קצת על עצמי: שמי יפעת בן סעיד יוזמת ובעלת העסק ל”געת בעץ”אמא ל5 ילדים ,אדריכלית ומעצבת פנים.אני מביאה לעולם הילדים את עולם ההתמצאות המרחבית,התכנון והיצירה החופשית ופיתוח יכולת חשיבה ויצירה.אני משלבת בין הנסיון שלי כאמא לידע המקצועי שליומעניקה לילד חוויה בלתי נשכחת של יצירה וסיפוק.

img

תיאטרון אישונים

תיאטרון הילדים ‘אישונים’ פועל משנת תשס”ח- 2008 כפרויקט דגל של “מדרשת שוהם” במסגרת עמותת “אנשים מאמינים בשוהם”.התיאטרון פועל להנגשת חוויית התיאטרון בקרב ילדים, להקניית ערכים אומנותיים לצד ערכים יהודיים והומניים באמצעות מפגש עם היצירה האומנותית.תיאטרון אישונים פועל שלא למטרת רווח. כל הכנסותיו מיועדות לקידום מטרותיו ומימון פעילותו.צוות התיאטרון, שחקנים/יות ובמאי הבית, כולם בוגרי בתי- ספר למשחק ואומנויות הבמה.מדי שנה בשנה התיאטרון מציג כ- 5 מחזות שונים המועלים בפני קהל של מאות ילדים ברחבי הארץ. הרפרטואר של התיאטרון כולל הצגות סביב מעגל השנה והצגות בנושאים ערכיים כלליים.

img

פארק קיפצובה – אטרקצייה לכל המשפחה

2 דונם של בילוי והנאה לכל המשפחה בקיבוץ צובה.

חגיגה של צבע, אטרקציות לילדים בירושלים והסביבה, מתקנים לכל המשפחהבואו ליהנות משלל פעילויות לילדים ומתקנים מרגשים, מלהיבים ומקפיצים בקיפצובה שבקיבוץ צובה, 15 דקות מירושלים, 25 דקות מתל אביב.

img

ירון אווירון הפעלות וסדנאות סדנאות טיסנים

סדנאות חינוכיות לבניית טיסנים ולמידה על עקרונות תעופה.הפעילות משלבת בניית טיסנים, הסבר על כוח העילוי וכוח המשיכה, מתאים גם לבנים וגם לבנות!!

משחק בעץמגוון רחב של עמדות עץ יחודייות שנבנו בבניה עצמית תוך מתן דגש לשימוש

חוזר בעץ!!עמדות ירי באקדחי נרף!!!, עמדות קליעה, שולחנות משחק, מיני גולף, מיני באולינג, עמדות משחק שיווי משקל, עמדות מבוך קאורדינאציה, אתגרי חשיבה ועוד!!!

קראו עוד אודות ארגון הקייטנות והצטרפו אלינו “יחד יוצרים שינוי” החזון שלנו

דילוג לתוכן