Skip links

מחנה קיץ בישראל – מה צריך לתכנן לפני שנרשמים למחנה קיץ

מחנה קיץ בישראל: עכשיו כשהחורף נגמר והקיץ מתקרב זה הזמן המושלם עבור משפחות לתכנן את חופשת הקיץ.

4 דברים שילדכם יקבלו בקאמפ (ולא באף מקום אחר)

ביקשנו מלוטם דובינסקי, בעלים ומייסד CAMP LAND, מחנות קיץ בינלאומיים בישראל, לספר לנו על מה שמקבל מי שמשתתף בחוויה כזו של מחנה קיץ בישראל:

“אנחנו ב-CAMP LAND מחברים ילדים ובני נוער מישראל ומחו”ל דרך חוויות של חדשנות, יצירתיות וטכנולוגיה.” מספר לוטם, “אנחנו רואים עם השנים עליה במספר המשתתפים שיוצאים למחנות קיץ – בין אם אלו מחנות קיץ בארה”ב, סאמר סקולים באנגליה ואפילו קאמפים פה בארץ. החוויה הייחודית הזו נשמעת להורים כהזדמנות מצוינת לפיתוח הילדים ונערים ונערות שמגיעים למחנות מרוויחים חוויה בלתי נשכחת.”

למה כדאי להורים לשלוח את הילדים למחנה קיץ?

יש המון דברים שילדים מקבלים במחנה קיץ שהם לא מקבלים באף מקום אחר. בסוף כל קיץ אנחנו שואלים את ההורים מה הילדים שלהם קיבלו בחוויה של המחנה ואלו הדברים שהם מספרים לנו:

1. רוכשים יכולות חדשות במחנה קיץ בישראל

חופשת הקיץ זה זמן נפלא עבור בני נוער לחקור ולגלות תחביבים ותחומי עניין. הם יכולים ללמוד צלילה, תיאטרון, ריקוד או אפילו בישול במחנה! אנחנו ב-CAMP LAND מתמקדים בלהעניק יכולות וכלים של יצירתיות, גיבוש חברתי וטכנולוגיה.

הם יקבלו ניסיון מעשי בסדנאות מנהיגות, פעילויות ספורט מגוונות, תחרויות מבישול, ניווט וחדרי בריחה. יש נערים ונערות שבוחרים במיוחד תחומים כמו שחיה, צלילה, סייף, כדי להתנסות ולהיחשף לאתגרים חדשים. אחרים מתנסים בסדנאות כמו תלת ממד או טיסנאות, כי אלו דברים שנותנים מקום ליצירתיות שלהם לצאת החוצה. כל אלו כלים שהילדים רוכשים במחנה. 

2. משפרים את האנגלית

אחת המטרות העיקריות של מחנה בינלאומי היא לנצל את הקיץ על מנת לשפר את האנגלית. דמיינו לכם שאתם עושים הכל באנגלית: שרים, יוצרים חברויות, מתנסים בסדנאות וקופצים לבריכה. אפילו כשהמדריך מזכיר לכם לצחצח שיניים בערב, הוא עושה את זה באנגלית.

היתרון של המחנה הוא שאתה לא לומד אנגלית בכיתה, אלא לומד על ידי תקשורת עם בני נוער בגילך מכל מני מדינות בעולם ותוך כדי כך צובר ביטחון בדיבור אנגלית. המפגש הרב תרבותי הזה, נותן המון ביטחון לילדים עם השפה. לאחר המחנה הרבה מהחניכים שומרים על קשר וממשיכים לתקשר ולשפר את האנגלית שלהם אחד עם השני.

3. פיתוח העצמאות במחנה הקיץ

כשילד מבלה לראשונה מחוץ לבית במחנה קיץ, שבוע או שבועיים – הוא עובר חוויה מעצבת חיים. אם עד עכשיו הוא הסתמך על ההורים שיעזרו לו, במחנה הוא מתנסה לראשונה בלעשות את הדברים האלו לבד ובתמיכה של צוות המדריכים: ליצור קשרים חברתיים, לבחור תחומי עניין ואפילו לסדר את החדר במחנה כל בוקר.

הורים שלא הייתה להם חוויה כזו של קאמפ כילדים, פתאום מאוד מופתעים כשהבן או הבת שלהם חוזרים מהקאמפ ומגלים בגרות ועצמאות שלא היו להם קודם.

4. החופש להיות מי שהם במחנה הקיץ

האווירה במחנה היא משוגעת – תחרויות, תחפושות צ’ירים (שירי מורל של מחנות). כל יום יש פעילות מדליקה אחרת שנותנת לילדים להוציא את האני הפנימי שלהם, להשתטות, לשחק ופשוט להיות מי שהם. הרבה ילדים מתקשים בסוף המחנה לתאר את החוויה – “אתה חייב להיות שם כדי להבין” – אבל כשהם בתוך זה, הם ממש בעננים.

אחת האימהות שלנו סיפרה לי סיפור מרגש על הבת שלה, שלא מצאה את עצמה מבחינה חברתית בבית הספר ואף עמדה בפני חרם בכיתה שהוריד לה את הביטחון העצמי. כשהיא הגיעה אל CAMP LAND היא התחילה לפרוח ולהיות במרכז הקבוצה החברתית שלה. יש לילדים הזדמנות נדירה לבנות את עצמם מחדש במחנה, עם חברים חדשים שיש להם תחומי עניין דומים.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי ילדים ובני נוער, מישראל ומחו”ל, שכבר הצטרפו ל-CAMP LAND והפכו לחלק מהקהילה התוססת שלה. אפשר להירשם למחנה של שבוע או שבועיים במתחמים ירוקים בכפר הירוקן ולהתנסות בקיץ הקרוב במפגש בינלאומי, סדנאות מרתקות בתחומי שונים ומהנים וחוויה שתישאר איתכם לאורך זמן רב.

גם אתם יכולים לקחת חלק בחוויה של CAMP LAND. הירשמו באתר , או התקשרו ל-054777-3317

מחנה קיץ בארה”ב | שיווק מחנה קיץ |

דילוג לתוכן